Pogoji poslovanja

Ti pogoji poslovanja, objavljeni na spletnih straneh Napsie pod rubriko "Info" (v nadaljevanju: "pogoji poslovanja") določajo pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani Napsie, ki je dostopna na povezavi http://www.napsie.si (v nadaljevanju: "spletna stran") in jo upravlja družba Studio Moderna d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi (v nadaljevanju: "ponudnik"). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.

"Kupec" ali "uporabnik" v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani Napsie oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov ponudnika.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in njihove sestavne dele ter potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Kupec ali uporabnik jamči z nakupom, da je starejši od 18 let.

Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo kupca o spremembi ustrezno in pravočasno obvestikli prodajni svetovalci iz klicnega centra.

Cena izdelka in vrednost DDV-ja so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno. Prav tako bo kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da nas konktaktira:

  • preko elektronskega naslova: info@napsie.si (jezik komunikacije naj bo slovenščina ali angleščina; uporabniki naj pošljejo elektronsko sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave) ali
  • preko telefonske številke 080 23 46.

1. Informacije o ponudniku

  • Ponudnik in njegov naslov: Studio Moderna d.o.o., Podružnica v Ljubljani, Litostrojska cesta 52, 1000 Ljubljana
  • Matična številka: 5566975004
  • Identifikacijska številka za DDV: SI95400818
  • Vpisan v: Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 5.4.2006, z vložno številko 061/11517404

2. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko kupca po oddaji spletnega naročila:

  • kontaktira prodajni svetovalec po telefonu ali
  • v primeru, da ste po telefonu nedosegljivi, svoje naročilo potrdite po elektronski pošti.

3. Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim, a ne dokončno potrjenim naročilom, lahko kupec sporoči prodajnemu svetovalcu, ko vas bo le-ta kontaktiral za dokončno potrditev naročila po telefonu ali pošljete elektronsko sporočilo na info@napsie.si

4. Podatki o dostavi

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 6 do 10 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.

Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem obvestili, pri čimer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.

5. Plačilni pogoji

Plačilo za naročen izdelek lahko kupec opravi ob prevzemu izdelkov v gotovini oziroma podpiše pogodbo za obročno odplačevanje.

  1. Plačilo po povzetju

    Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu.

6. Postopek nakupa

1. korak – Vaša košarica

Na spletni strani www.napsie.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se kupcu (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini le-ta dodal v nakupovalno košarico.

Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice lahko to stori s klikom na povezavo "Odstrani izdelek", ki se nahaja pri kratkem opisu izdelka v košarici. Če želi dodati še kakšen izdelek v košarico, to stori s klikom na povezavo "Nazaj v trgovino". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete nazaj v spletno trgovino.

Pod izbranimi izdelki je naveden celoten strošek nakupa. V kolikor ima kupec promocijsko geslo / kodo za popust le-to vnese v okenček, kjer je navedeno "Vnesite kodo" in jo potrdi s klikom na povezavo "Uporabite kodo". Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon/kodo. Uporaba posebne promocijske kode/gesla (poslanega stranki po elektronski pošti ali preko oglaševalskih kanalov) velja izključno pri nakupu na spletu. Nato s klikom na gumb "Vnesite podatke za dostavo" potrdi izbiro izdelkov v nakupovalni košarici in nadaljuje z naslednjim korakom potrebnim za oddajo naročila.

2. korak - Podatki o dostavi

Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke (spol, ime, priimek, naslov, tel. številko, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati mora vsaj eno veljavno telefonsko številko.

Če se želi kupec vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb "Back" oz. "Nazaj" v orodni vrstici brskalnika ali pa klikne na povezavo "Nazaj na prejšnji korak". Vnesene podatke potrdi s klikom na gumb "Izberite način plačila" in tako nadaljuje na naslednji korak, potreben za oddajo naročila.

3. korak - Način plačila

Kupec izbere način plačila, ki je ponujen v polju "Izberite način plačila".

Če se želi vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb "Back" oz. "Nazaj" v orodni vrstici brskalnika ali s klikom na povezavo "Nazaj na prejšnji korak". S klikom na gumb "Zaključite naročilo" nadaljuje na naslednji korak.

4. korak - Zaključek naročila

V tem koraku lahko kupec pregleda vsebino nakupovalne košarice, posredovane podatke za dostavo ter način plačila, ki ga je izbral. Naročilo potrdi in odda s klikom na gumb "Zaključi naročilo".

Če je bilo sporočilo o oddaji naročila uspešno posredovano, se bo kupcu na spletni strani izpisal tekst "Naročilo je bilo uspešno oddano". Poleg tega bo kupcu na elektronski naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.

5. korak - Potrditev naročila in odstop od naročila pred dostavo

Po oddaji naročila bo kupec na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejel elektronsko pošto s podrobnostmi oddanega naročila skupaj z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Z omenjenim elektronskim sporočilom bo kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnikoli dodatnih informacij kontaktira preko telefona (080 23 46) ali preko elektronske pošte (info@napsie.si).

Elektronsko obvestilo bo tudi vsebovalo sporočilo, da bomo kupca za dokončno potrditev naročila in vse dodatne informacije v kratkem času poklicali. V kolikor kupec ne bo dosegljiv preko telefona, ga bomo kontaktirali preko elektronske pošte.

Ob potrditvi naročila bo kupca kontaktiral prodajni svetovalec iz klicnega centra in ga obvestil o predvidenem roku dostave naročenih izdelkov. Če bo kupec želel po potrditvi naročila preklicati naročilo, bo lahko to storil vse do takrat, ko naročeni izdelki ne bodo odposlani, in sicer po telefonu, s klicem na telefonsko številko (080 23 46) ali preko elektronske pošte (info@napsie.si)

6. korak - Odprema izdelkov

V dogovorjenem roku pripravimo izdelke za odpremo ter ga odpošljemo na kupčev naslov. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v točki 4 pogojev poslovanja, bomo kupca obvestili preko telefona ali elektronske pošte.

7. Nakupna pogodba

Nakupna pogodba je sklenjena, ko kupec ob dostavi izdelkov s podpisom potrdi sprejem in strinjanje s priloženo pisno ponudbo.

V primeru, ko gre za nakup na obroke, velja pogodba o obročnem plačilu.

Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Ti pogoji poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe.

Skupni popust bo v vseh primerih "dodatnega znižanja" na računu obračunan kot "seštevek" popustov prvotnega ter dodatnega znižanja, upoštevajoč ceno pred znižanjem ter dodatno znižano ceno.

Ponudnik bo skladno z interno politiko podjetja shranil kopijo računov ter druge spremne dokumentacije, ki je hranjena zaradi potreb skladnosti z davčno in/ali drugo relevantno zakonodajo ter zaradi potreb izvedb morebitnih inšpekcijskih, revizijskih in/ali drugih podobnih pregledov ter kupcu posledično ni na voljo. Odgovornost za hrambo računa in druge spremne dokumentacije, ki jo kupec pridobi ob nakupu je v domeni slednjega, ponudnik pa iz tega naslova ne prevzema nobene dodatne odgovornosti.

8. Identifikacija strank ob prevzemu izdelkov

Mi oziroma naša pooblaščena dostavna slu žba si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da lahko izročimo izdelke pravemu naročniku.

9. 101-dnevni odstop od nakupa

Pri vračilu izdelkov potrošnik skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Potrošnik o odstopu od nakupa in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko številko 08 200 91 91 ali pisno na elektronski naslov: info@napsie.si .

Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 08 200 91 91 ali pisno na elektronski naslov info@napsie.si).

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 08 200 91 91.

10. Obdelava osebnih podatkov

Osebni podatki se obdelujejo skladno s politiko zasebnosti.

11. Reševanje reklamacij

V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas lahko kontaktira na naslednji način:

  • preko elektronskega naslova: reklamacije@studio-moderna.com ali
  • pokliče na telefonsko številko 08 200 91 91

Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00, na telefonski številki 08 200 91 91.

12. Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani, in ponudnikom, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani

13 . Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupci in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.

Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 11.1.2017

Splošni pogoji sodelovanja in pravila nagradne igre "Antenin zajtrk z Napsie ležiščem"